Praktyki akwizytorów

Pod terminem akwizycja kryje się określenie jednej z form sprzedaży osobistej, polegającej na kontakcie akwizytora z potencjalnymi nabywcami w celu sprzedaży wyrobu.
  
Może ona przybierać różne formy: typową wizytę akwizytora pukającego  do drzwi, telefoniczną prezentację produktu (telemarketing), kontakt telefoniczny w celu wysłania zaproszeń na pokaz lub prezentację produktu czy też pokazy organizowane w miejscu zamieszkania, pracy a także w kawiarniach, hotelach, sanatoriach, podczas wycieczek.
 
Należy pamiętać, że akwizytorzy, prezenterzy, telemarketerzy prowadzących tego typu sprzedaż są wyszkolonymi pracownikami, którzy dobrze znają mentalność potencjalnych klientów, w tym osób starszych.

 

  • Resztę tekstu znajdziecie Państwo w naszym poradniku (do pobrania). Zapraszamy do lektury.
  • Informacja UOKiK