WIIH Poznań przywraca obsługę interesantów
Informujemy, że od dnia 25 maja 2020 r. (poniedziałek) Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu przywraca bezpośrednią obsługę obywateli – jednak z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych. Informujemy, że dopuszczalna liczba interesantów nie może być większa niż jedna osoba na stanowisko obsługi. Przed wejściem do budynku prosimy też o zdezynfekowanie rąk.
W dalszym ciągu zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego i mailowego. We wszystkich sprawach prowadzonych przez WIIH w Poznaniu mogą kontaktować się Państwo z pracownikami Urzędu od poniedziałku do piątku
– telefonicznie w godzinach 7.30 – 15.30
Porady udzielane przez pracowników WIIH Poznań – tel. (61) 850 73 39, 850 73 47, 850 73 56 lub nr tel. kom. 535 140 406.
W pozostałych sprawach prosimy dzwonić pod nr tel. (61) 850 73 55 (sekretariat WIIH Poznań).
– w drodze korespondencji elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP,
sekreteriat@poznan.wiih.gov.pl lub porady@poznan.wiih.gov.pl
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP
(/wiih-poznan-gov/skrytka).
– przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną na adres:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
Al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań,
Skrytka pocztowa nr 254,
60-967 Poznań 9
Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej Urzędu, a także wywieszone w siedzibie Urzędu i delegatur.