Godziny pracy

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej

WIIH Poznań przywraca obsługę interesantów  

Informujemy, że od dnia 25 maja 2020 r. (poniedziałek) Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu przywraca bezpośrednią obsługę obywateli –  jednak z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.  Informujemy, że dopuszczalna liczba interesantów nie może być większa niż jedna osoba na stanowisko obsługi.  Przed wejściem do budynku prosimy też o zdezynfekowanie rąk.

W dalszym ciągu zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego i mailowego. We wszystkich sprawach prowadzonych przez WIIH w Poznaniu mogą kontaktować się Państwo z pracownikami Urzędu od poniedziałku do piątku

 – telefonicznie w godzinach 7.30 – 15.30

Porady udzielane przez pracowników WIIH Poznań – tel. (61) 850 73 39, 850 73 47, 850 73 56 lub nr tel. kom. 535 140 406.

W pozostałych sprawach prosimy dzwonić pod nr tel. (61) 850 73 55 (sekretariat WIIH Poznań).

– w drodze korespondencji elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP,

sekreteriat@poznan.wiih.gov.pl lub porady@poznan.wiih.gov.pl

Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP

(/wiih-poznan-gov/skrytka).

– przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną na adres:

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej

Skrytka pocztowa nr 254,

60-967 Poznań 9

Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej Urzędu, a także wywieszone w siedzibie Urzędu i delegatur.

Godziny pracy Urzędu: 7.30 – 15.30

UWAGA!
każdy poniedziałek do godziny 17.00 prowadzimy dyżury w Inspekcji :

  • numery telefonów: (61) 850-73-43 lub 850-73-37.

PRZYJĘCIA INTERESANTÓW W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW

  • Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej przyjmuje w siedzibie Inspektoratu w Poznaniu w każdy poniedziałek w godzinach od 7.30 do 17.00 w pokoju nr 202, II piętro oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 w miejscu jak wyżej.
  • Skargi i wnioski także można składać codziennie w sekretariacie Inspektoratu pokój 201 II piętro.
  • Inspektorzy przyjmują również w siedzibie Inspektoratu informacje o nieprawidłowościach w handlu, gastronomii i usługach, codziennie w godzinach od 7.30 do 15.30 a w poniedziałki do 17.00 w pokoju 103 na I piętrze.
Przybliż
Zmień kontrast