Ogłoszenie o zaproszeniu do składania ofert na usługę sprzątania powierzchni biurowych zajmowanych przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu zgodnie z umową i specyfikacją (zawartymi w załącznikach) – 21.11.2024 r.

Zaproszenie do składania ofert na zapewnienie usługi sprzątania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Poznaniu

Działając na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie ma zastosowania ustawa PZP, będącego załącznikiem do Zarządzenia nr 13/2023 z dnia 02 października 2023 roku Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej.

Zamawiający:

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
Aleje Marcinkowskiego 3
61-745 Poznań
Telefon: 61 852 35 07, 08, 09
Faks: 61 851 75-76
NIP: 7781171526
REGON: 000136917

Osoba kontaktowa odnośnie postępowania: Rafał Marzantowicz email r.marzatowicz@poznan.wiih.gov.pl Tel.: +48 61 852-33-80 / 731-309-001

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania powierzchni biurowych zajmowanych przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej. Pełna specyfikacja zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1. Umowa na sprzątanie będzie obowiązywać na okres 12 miesięcy, od dnia 1 stycznia 2025 r.
Inspektorat posiada biura w następujących lokalizacjach:
• Poznań Al. Marcinkowskiego 3
• Leszno pl. Metziga 1
• Piła ul. Dzieci Polskich 26
• Kalisz ul Kolegialna 4
• Konin Al. I-go Maja 7

Opis sposobu przygotowania oferty:
• Kosztorys ofertowy musi być sporządzony w formie pisemnej, w języku polskim, oferta cenowa może zawierać tylko miesięczny koszt usługi dla każdej lokalizacji osobno oraz koszt sumaryczny dla wszystkich lokalizacji w PLN, w cenach netto oraz z naliczonym podatkiem VAT jako cena brutto.
Rozpatrywane będą tylko oferty zawierające wycenę dla wszystkich lokalizacji.
• Oferta ma zawierać oświadczenie wykonawcy, że zaproponowana oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji oraz wzorze umowy załączonej do zaproszenia do złożenia oferty (załącznik numer 2).
Obowiązki informacyjne wynikające z przepisów RODO1:
• Klauzula informacyjna wypełniająca wymagania z art. 13 rozporządzenia RODO – stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
• Wykonawca w złożonej ofercie oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, takiego oświadczenia nie składa.

Kryterium wyboru oferty:

Oferty będą rozpatrywane według kryterium ceny usługi obejmującej wszystkie lokalizacje. Oferta będzie traktowana jako niepodzielna całość.
Zamawiający wybierze ofertę ze względu na kryterium cenowe.
Najniższy koszt świadczonej usługi – 100 pkt.
Kryterium ceny będzie obliczane według wzoru:
KC = (najniższa cena spośród składanych ofert/ cena ocenianej oferty) x 100 pkt

Termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać do dnia 02.12.2024 w formie elektronicznej na adres: sekretariat@poznan.wiih.gov.pl nr telefonu do kontaktu: +48 61 852-33-80 / 731-309-001
Zleceniodawca zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Załączniki:

Załącznik nr 1 – specyfikacja usługi:
załacznik nr 1 specyfiakcje usługi

Załącznik nr 2 – wzór umowy;
Umowa

Załącznik nr 3 – klauzula informacyjna (tekst poniżej):

1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – Dz. Urz. UE L 119/1 z dnia 4.04.2016 r. ze zm.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2019 r., poz. 1781) informuję, że:
1.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej z siedzibą przy Al. Marcinkowskiego 3, 61-745 Poznań. Dane do korespondencji: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu skr. poczt. nr 254, 60-967 Poznań lub adres e-mail: sekretariat@poznan.wiih.gov.pl.
2.
W skład Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Poznaniu wchodzą również cztery delegatury znajdujące się w:
a)
Kaliszu, ul. Kolegialna 4, 62-800 Kalisz – adres e-mail: d.kalisz@poznan.wiih.gov.pl;
b)
Koninie, Aleje 1 Maja 7, 62-510 Konin – adres e-mail: d.konin@poznan.wiih.gov.pl;
c)
Lesznie, plac Jana Metziga 1, 64-100 Leszno – adres e-mail: d.leszno@poznan.wiih.gov.pl;
d)
Pile, Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła – adres e-mail: d.pila@poznan.wiih.gov.pl.
3.
Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem korespondencyjnym: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu skr. poczt. Nr 254, 60-967 Poznań lub adresem e-mail: iod@poznan.wiih.gov.pl.
4.
Podstawą prawną działalności Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Poznaniu jest ustawa z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1706 ze zm.).
5.
Dane osobowe przetwarzane są na podstawie RODO, a w szczególności na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7.
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane odpowiednim odbiorcom, w szczególności instytucjom uprawnionym do kontroli działalności administratora lub podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa.
8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9.
Dane osobowe należące do Państwa nie podlegają profilowaniu ani nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
10.
Posiadają Państwo prawo do:

na podstawie art. 15 RODO – dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;

na podstawie art. 16 RODO – sprostowania Państwa danych osobowych2;

na podstawie art. 18 RODO – żądania od administratora ograniczenia3 przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
11.
Nie posiadają Państwo prawa do:

usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;

przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020 roku, poz. 164) i rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 41, poz. 67 ze zm.).
13.
Jeżeli uważają Państwo, że podane dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, można wnieść skargę do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
2 Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3 Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Ostania aktualizacja: 21 listopada 2024 przez Maciej Przybylak

Skip to content