Rok 1950. Polska podnosi się po wojennej zawierusze, sklepy powoli znów się zapełniają, a życie zaczyna wracać do normalności. Właśnie wtedy powstaje Inspekcja Handlowa – instytucja, której misją jest zadbanie o rzetelność, jakość i uczciwość tego, co trafia do rąk konsumentów.
Dziś – 75 lat później – robimy to samo, tylko inaczej. Kontrolujemy e-commerce, testujemy odzież, zabawki i sprzęt AGD, weryfikujemy reklamy i warunki sprzedaży, rozstrzygamy spory między konsumentami a przedsiębiorcami.
Ale nasza misja się nie zmieniła: rzetelność, jakość, bezpieczeństwo.
Od 1950 roku nasze zadanie pozostaje niezmienne: chronić konsumentów, wspierać uczciwy handel i czuwać nad przestrzeganiem zasad.
Dziękujemy wszystkim, którzy przez te dziesięciolecia tworzyli i nadal tworzą Inspekcję Handlową – inspektorom, specjalistom, pracownikom administracyjnym. Dziękujemy konsumentom za zaufanie, a przedsiębiorcom za współpracę opartą na zasadach fair play.
Z dumą świętujemy 75 lat obecności na rynku. To nie koniec – to kolejny etap.
