
Broszura informacyjna Urzędu Regulacji Energetyki
Departament Komunikacji Społecznej w Urzędzie Regulacji Energetyki przygotował praktyczny poradniki dla konsumentów – odbiorców energii – na temat sporów i skarg na działalność przedsiębiorstw energetycznych, zamieszczony na stronie Urzędu Regulacji Energetyki oraz broszurą informacyjną, która w sposób przejrzysty i kompleksowy wyjaśnia z jakimi sporami i skargami można zwrócić się do URE oraz gdzie zgłaszać skargi, które są poza właściwością Regulatora.

Zapraszamy na dyżur konsumencki w dniu 15.03.2025 r.
Z okazji Światowego Dnia Konsumenta, który obchodzony jest corocznie 15 marca, organizujemy dyżur konsumencki. Wszystkie zainteresowane osoby, mogą skontaktować się telefonicznie z pracownikami urzędu w celu uzyskania porady konsumenckiej albo informacji o możliwości dochodzenia roszczeń.

Odpowiedzialna konsumpcja – to się kalkuluje!
W Światowy Dzień Konsumenta mówimy o zrównoważonej konsumpcji. Wymarzone wakacje, remont czy nowy samochód – cele mogą być różne. Z czego skorzystasz – kredytu czy oszczędności? Prezes UOKiK przygotował nowe narzędzie dla konsumentów – kalkulator, który pomaga zaplanować oszczędzanie na różne cele.

Wzięliśmy udział w targach edukacyjnych na MTP
W dniach 7 do 9 marca br. w jednej z hal Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyły się Targi Edukacyjne dla młodzieży z Wielkopolski. Miło nam poinformować, że na tej imprezie nie zabrakło stanowiska Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Poznaniu.

Podsumowanie działalności UOKiK w 2024 r.
W 2024 r. Prezes UOKiK wydał ponad 750 decyzji z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów. Nałożył ponad 937

Kontynuujemy edukację młodych konsumentów
Minął już czas zimowych ferii więc powracamy z edukacją do poznańskich szkół. Kolejne spotkanie z młodymi konsumentami w ramach kampanii „Konsument cyberbezpieczny – aktywna edukacja” przeprowadziliśmy w dniu 24 lutego 2025 roku. Tym razem gościliśmy w III Liceum Ogólnokształcącym, im. Św. Jana Kantego w Poznaniu.